معرفی

نظر به ضرورت توجه به گسترش فرهنگ ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی و نیز نقش محوری دانشگاه‌ها در افزایش سلامت روانی، جسمانی و بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه به ویژه دانشجویان، دانشگاه امام جواد(ع) یزد در سال 1399 اقدام به تأسیس مرکز سلامت و تندرستی نمود.
در این مرکز خدمات ورزشی متنوعی در حوزه ورزش و سلامتی و نیز افزایش آگاهی مخاطبان دانشگاهی انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، امروزه روش‌ها و آزمون‌هایی طراحی و توصیه شده است که به راحتی فرد می‌تواند به وضعیت سلامتی خود پی برده و در جهت حفظ و بهبود آن تلاش نماید. در همین راستا در مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه امام جواد(ع) یزد، با هدف پیشگیری از به خطر افتادن سلامتی و کمک به تسریع در مرحله درمان، علاوه بر خدمات تمرینی ورزشی با تجهیزات پیشرفته، مشاوره در زمینه‌های مختلف توسط دانش‌آموختگان برتر علوم ورزشی ارائه می‌شود. همچنین با توجه به سیاست‌های كلان آموزش عالی كشور در خصوص ارتقاء سلامت جسمانی دانشجویان در دانشگاه‌ها، اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان نیز در این مرکز انجام میگردد.

خدمات ویژه

  • پایش سلامت دانشجویان

  • برگزاری مسابقات درون دانشگاهی بین کارمندان و دانشجویان

  • برگزاری وبینارهای آموزشی در راستای سلامت جسمانی کارمندان و دانشجویان

  • تخصیص سالن‌های ورزشی جهت تشکیل کلاس‌های تربیت بدنی ویژه دانشجویان

  • ارائه سایر خدمات مشاوره ورزشی به کلیه دانشجویان و کارمندان دانشگاه

حوزه مشاوره

اینجا آموزش عالی است.

مدیر

دکتر ابوالفضل رحمانی

  • دکترای فیزیولوژی ورزشی

  • ۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰-۳ ( داخلی 276)

فعالیت‌های ویژه

سؤالات رایج

اطلاع‌رسانی برگزاری مسابقات و دوره‌های ورزشی از طریق درگاه‌های ارتباطی دانشگاه از جمله سایت دانشگاه و همچنین کانال تلگرامی دانشگاه من انجام خواهد شد.

این مرکز در روزهای زوج از ساعت 13:30 الی 16:00 به بانوان و با هماهنگی قبلی به آقایان، خدمات ارائه می‌نماید.

در این مرکز طیف وسیعی از دوره‌های ورزشی شامل حرکات اصلاحی، ورزشهای توپی، کراسفیت، بدنسازی تخصصی، چربی‌سوزی و … برگزار میگردد.

جهت تعیین وقت قبلی با شماره 09133571220 تماس حاصل نمایید.