معرفی

واحد مالی از سال 1384 و همزمان با تأسیس دانشگاه، شروع به فعالیت نمود. این واحد عهده­ دار مدیریت و انجام امور حسابداری مجموعه و امور شهریه دانشجویان است. واحد امور مالی با حضور سه پرسنل فعال در این بخش در پست­های سرپرست واحد، حسابدار و خزانه دار به خدمت­ رسانی می­پردازد.

خدمات ویژه

  • کنترل پرداخت­های الکترونیکی دانشجویان

  • صدور اطلاعیه ها و ابلاغ بخشنامه های مربوطه به دانشجویان

  • صدور و بایگانی کلیه اسناد مالی (هزینه­ ها، دریافت­ها، پرداخت­ها، حقوق و دستمزد، بیمه، مالیات و …)

  • تهیه گزارش­ها و صورت­های مالی (اظهارنامه مالیاتی، گزارش­ برای حسابرسان و بازرسان بیمه و دارایی و …)

  • محاسبه و پرداخت حق­ التدریس اساتید

  • پاسخگویی به کارکنان و اساتید بابت امور حقوق و دستمزد

  • راهنمایی تلفنی و حضوری دانشجویان بابت امور شهریه و بدهکاری و بستانکاری دانشجو

  • مدیریت امور شهریه (دریافت شهریه بصورت نقد و چک طبق ضوابط دانشگاه، پیگیری وصول چکها و …)

اینجا آموزش عالی است.

مدیر

لیلا توانگر

  • دانشجوی دکتری مهندسی صنایع دانشگاه یزد

  • ۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰-۳ (داخلی 236)

کارشناس امور مالی و اموال

خزانه‌دار

الهام ابویی

  • کارشناسی ارشد حسابداری

  • elhamabooei@iju.ir

  • ۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰-۳ (داخلی ۲۲۲)

محمد شیرسلیمیان

  • کاردانی کامپیوتر

  • mousavi@iju.ir

  • ۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰-۳ (داخلی ۲۳۵)

سؤالات رایج

دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان به صورت الکترونیک شهریه خود را پرداخت کنند یا با مراجعه به دانشگاه و از طریق دستگاه کارتخوان و تحویل چک طبق مقررات نیمسال مربوطه، اقدام به پرداخت شهریه نمایند.

شهریه ثابت برای هر ورودی و رشته مبلغ ثابتی هست که تا پایان دوره تحصیل برای هر ترم اخذ می­شود. شهریه متغیر شهریه هر واحد درسی می­باشد که بسته به نوع درس (عملی یا تئوری) نرخ­‌های متفاوتی دارد. مجموع شهریه ثابت و متغیر، شهریه کل یک ترم دانشجو را تشکیل می­دهد.

نصف شهریه ثابت بعلاوه‌ی شهریه متغیر درس مربوطه دریافت می شود.

شهریه برای هر نیمسال مرخصی تحصیلی به میزان شهریه ثابت می باشد.

شهریه کامل آن ترم معادل شهریه ثابت و شهریه واحدهای اخذشده به طور کامل اخذ می­‌شود.

نصف شهریه ثابت بعلاوه شهریه متغیر دروس اخذشده دریافت می­‌شود.