کتابخانه مرکزی دانشگاه امام جواد

کتابخانه مرکزی دانشگاه امام جواد(ع) فعالیت خود را از سال 1384 آغاز نموده است. كتابخانه بخشی از نظام آموزشی، پژوهشی و تحقيقاتی دانشگاه بوده است که به عنوان مهم‌ترين منبع تأمين نيازهای اطلاعاتی جامعه دانشگاهی به شمار می‌آید و حاوی تازه‌ترين اطلاعات در زمينه‌های موضوعی مختلف می باشد. اين مركز در زمينه تأمين نيازهاي اطلاعاتي مراجعين اعم از كتب(لاتين و فارسي) به تعداد حدود 13000 نسخه و پايان نامه دانشگاهي(ماحصل دستاوردهاي علمي دانشگاه) بیش از 800 جلد و دارا بودن امکانات بالقوه از قبیل سیستم های رایانه ای با بالاترین سطح نرم افزاری و ایجاد بستر مناسب جهت دسترسی به پايگاه های اطلاعاتي آنلاين و دارا بودن سالن های مطالعه خواهران و برادران با فضایی مساعد ، محیطی مناسب را جهت مطالعه و پژوهش فراهم نموده است. نیز برای تسهیل در امر جستجو و امانت، این کتابخانه از سال 1399 با بهره‌گيري از نرم افزار جامع پيام مشرق امكان خدمات دهي و طبقه بندي سريعتر كتب را بکار گرفته است و با بهره گيري از فناوري هاي نوين، خدماتي شامل : فراهم آوري، سازماندهي، آماده سازي و تهيه منابع و پايگاه هاي اطلاعاتي در حوزه های فني مهندسي، علوم پايه، علوم انساني و هنر را ارائه مي نماید تا به عنوان يكي از منحصرترین مجموعه های كتابخانه‌اي دانشگاهي استان یزد محسوب گردد.

تازه‌های خبری

كتابخانه مركزي دانشگاه امام جواد یزد

0+
تعدادکل منابع
0+
تعداد عنوان
0+
تعداد کل کاربران
0+
کابران فعال

کاربران آنلاین فعلی: 0 کل بازدیدها: 4113

جدیدترین کتاب ها

کتاب ذهن خطاکار

  • پدیدآورده: بهنام مرادیان

  • ناشر: برسم

  • سال چاپ: 1402

  • شابک: 9786227138498

  • تعدادصفحات: 176

راهنمای کاربردی خطاهای شناختی که موجب تصمیم های اشتباه می شوند
ما انسان ها, ذهن توانمندی داریم که همه دستاوردهای خود و بدی که تاکنون داشته ایم را مدیون آن هستیم.

فردا و فردا و فردا

  • پدیدآورده: گابریل زوین
  • ناشر: میلکان

  • سال چاپ: 1402

  • شابک: 9786222544379

  • تعدادصفحات: 480

اگر زندگی واقعی من و تو بازی بود, میتوانستی آن قدر ادامه دهی تا برنده شوی… میتوانستی هر لحظه خواستی دکمه توقف را بزنی, می توانستی همه چیز را پاک کنی و از اول شروع کنی.

نظارت پژوهشی

  • پدیدآورده:

  • ناشر:

  • سال چاپ:

  • شابک:

  • تعدادصفحات:

نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا هدایت رساله ها و پایان نامه های تحصیلی را به مثابه یک فعالیت علمی و حوزه مهارتی به تصویر کشد.