سؤالات متداول

ساعت کاری کتابخانه متناسب با ساعت کاری دانشگاه تعیین میگردد. در ایام شیوع ویروس کرونا از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و در سایر ایام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ میباشد.

برای دانشجویان دانشگاه امام جواد(ع) تنها به کارت دانشجویی و فیش پرداختی ۵۰۰۰ تومان برای عضویت ۶ ماه نیاز است.
از مهرماه سال ۱۴۰۰ به صورت خودکار با ثبت دانشجویان جدید عضویت در کتابخانه نیز برای هر دانشجو صورت می‏گیرد. برای افراد خارج از دانشگاه اگر از مجموعه جوادالائمه باشند نیاز به معرفی نامه و یک قطعه عکس و فیش پرداختی ۱۰۰۰۰ تومان می‏باشد. همچنین عضویت به صورت آزاد نیاز به معرفی نامه و یک قطعه عکس و فیش پرداختی ۱۵۰۰۰ تومان هست.

برای دانشجویان کارشناسی ۲ کتاب و کارشناسی ارشد ۳ کتاب می‏توان امانت گرفت.

برای هر دوره کتاب ۲ هفته امکان امانت می‏باشد که می‏تواند یک هفته با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری تمدید گردد.

یک هفته تمدید برای هر دوره امانت امکان‏پذیر می‏باشد و اگر کتاب مورد نظر رزرو نشده باشد امکان امانت مجدد نیز می ‏باشد. برای هر روز دیرکرد به ازای هر جلد کتاب ۵۰۰ تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

تحویل پایان نامه‏ های کارشناسی بسته به رشته مورد نظر متفاوت می‏باشد و باید با گروه مربوطه هماهنگ گردد. می‏تواند به صورت CD و یا صحافی شده و یا حتی شیت‏های لمینت شده به کتابخانه تحویل داده شود.

تحویل پایان‏ نامه ‏های کارشناسی ارشد به صورت یک نسخه صحافی شده و دو عدد CD حاوی فایل Word و PDF انجام میگردد.

با ارائه درخواست و عنوان مقاله علمی از سایت‏های Civilika و MagIran، مقالات مدنظر توسط مسئولان کتابخانه دانلود شده و در اختیار فرد متقاضی قرار می گیرد.