سؤالات متداول
ساعت کاری کتابخانه متناسب با ساعت کاری دانشگاه تعیین میگردد. در ایام شیوع ویروس کرونا از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و در سایر ایام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ میباشد.
برای دانشجویان دانشگاه امام جواد(ع) تنها به کارت دانشجویی و فیش پرداختی 5000 تومان برای عضویت 6 ماه نیاز است.
از مهرماه سال 1400 به صورت خودکار با ثبت دانشجویان جدید عضویت در کتابخانه نیز برای هر دانشجو صورت میگیرد. برای افراد خارج از دانشگاه اگر از مجموعه جوادالائمه باشند نیاز به معرفی نامه و یک قطعه عکس و فیش پرداختی 10000 تومان میباشد. همچنین عضویت به صورت آزاد نیاز به معرفی نامه و یک قطعه عکس و فیش پرداختی 15000 تومان هست.
برای دانشجویان کارشناسی 2 کتاب و کارشناسی ارشد 3 کتاب میتوان امانت گرفت.
برای هر دوره کتاب 2 هفته امکان امانت میباشد که میتواند یک هفته با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری تمدید گردد.
یک هفته تمدید برای هر دوره امانت امکانپذیر میباشد و اگر کتاب مورد نظر رزرو نشده باشد امکان امانت مجدد نیز می باشد. برای هر روز دیرکرد به ازای هر جلد کتاب 500 تومان جریمه در نظر گرفته شده است.
تحویل پایان نامه های کارشناسی بسته به رشته مورد نظر متفاوت میباشد و باید با گروه مربوطه هماهنگ گردد. میتواند به صورت CD و یا صحافی شده و یا حتی شیتهای لمینت شده به کتابخانه تحویل داده شود.
تحویل پایان نامه های کارشناسی ارشد به صورت یک نسخه صحافی شده و دو عدد CD حاوی فایل Word و PDF انجام میگردد.
با ارائه درخواست و عنوان مقاله علمی از سایتهای Civilika و MagIran، مقالات مدنظر توسط مسئولان کتابخانه دانلود شده و در اختیار فرد متقاضی قرار می گیرد.