اطلاعیه ثبت‌نام غیرحضوری مقطع کارشناسی

ضمن تبریک به كليه پذيرفته شدگان با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به اطلاع مي رساند كه ثبت نام اين دانشگاه علاوه بر ثبت نام حضوری به صورت غیر حضوری هم امکان پذیر است.

لذا خواهشمند است کلیه پذیرفته شدگان بعد از تکمیل پذیرش اینترنتی به صورت کامل برای تحویل مدارک به صورت حضوری مراجعه نمایند یا مدارک ثبت نامی پست نمایند.

قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو بعد از انجام پذیرش غیر حضوری و تحویل یا ارسال پستی مدارک حداکثر تا تاریخ  ۹ مهر   می باشد

مراحل ثبت‌نام اینترنتی
• مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، سیستم گلستان به آدرس golestan.iju.ir (ورود به سیستم گلستان به وسیله Internet Explorer نسخه۱۰ به بالا)
• شناسه کاربری و رمز ورود به سیستم گلستان
برای ورود به سیستم گلستان، شناسه کاربری کد ملی می‌باشد که U011 به ابتدای آن اضافه شده است. مثلا برای کد ملی ۱۲۳۴۵۶۷۸۹، شناسه کاربری U011123456789 و گذر واژه ۱۲۳۴۵۶۷۸۹ است.
• انجام مراحل ثبت‌نام غیرحضوری به طور کامل بر اساس فایل راهنما (دانلود فایل راهنمای ثبت نام غیرحضوری)
• بارگذاری مدارک و فرمها

مدارک لازم جهت بارگذاری
مدارکی که لازم است پذیرفته‌شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت‌نام غیرحضوری (اینترنتی) بارگذاری شود عبارتند از:
الف – روی کارت ملی
ب- پشت کارت ملی
ج- کلیه صفحات شناسنامه
د- عکس ۳ در ۴ با پسوند .jpg و حداقل اندازه ۲۰۰ پیکسل عرض و ۳۰۰ پیکسل ارتفاع (با پوشش مناسب و زمینه سفید) که بعد از حذف کردن حاشیه‌های اضافی تصویر، تهیه شده باشد.
ه- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته‌شدگان فاقد معافیت تحصیلی
و- اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک دیپلم و ریز نمرات آن
ز- اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک پیش‌دانشگاهی برای دارندگان مدرک پیش‌دانشگاهی و ریز نمرات آن
ح- فرم اطلاعات پایه تکمیل شده (دانلود فرم اطلاعات پایه)
ط- پرداخت شهریه علی‌الحساب به مبلغ ۹۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت الکترونیکی
نکات مهم

  • بعد از تکمیل مشخصات و پرداخت الکترونیکی شهریه و اتمام کلیه مراحل گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات را از سیستم گلستان پرینت نمایند.
  •  انجام مراحل دریافت تاییدیه تحصیلی آخرین مدرک، الزامی می باشد و از طریق سامانه emt.medu.ir  انجام شود.

تحویل مدارک

با توجه به اینکه اصل مدارک برای پذیرش نهایی ضروری  می باشد، بعد از اتمام ثبت نام غیر حضوری لازم است مدارک لازم به دانشگاه تحویل داده شود که با توجه به شیوع کرونا توصیه می شود حتی الامکان مدارک را طبق  را آماده نموده و به صورت پستی به دانشگاه به آدرس یزد، صفاییه، خیابان جوادالائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) کد پستی ۸۹۱۵۸۷۳۷۶۴ ( لطفا بر روی پاکتهای ارسالی شماره دانشجویی و کد ملی با خط درشت و خوانا درج شود)  ارسال نمایند یا از تاریخ ۲ الی ۷ مهر ماه (غیر از ایام تعطیل رسمی) در ساعت اداری  به دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی
۱- اصل و کپی مدرک دیپلم
۲- ریز نمرات کلی گذرانده دبیرستان
۳- اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن ویژه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی
۴- تصویر پشت و روی کارت ملی ۲ عدد
۵- تصور تمام صفحات شناسنامه ۲ عدد
۶- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را برای برادران مشخص نماید
۷- فرم اطلاعات پایه تکمیل شده
۸- ۳ عدد عکس ۳ در ۴ دارای زمینه سفید
۹- دریافت کد رهگیری تائیدیه تحصیلی آخرین مدرک (قابل دریافت از طریق سایت emt.medu.ir)

نکات مهم

  • از آنجا که مدارک تا پایان تحصیل در پرونده دانشجو باقی می‌ماند خواهشمند است از آنها کپی برابر اصل تهیه نمایید.
  • بعد از دریافت مدارک توسط دانشگاه و قطعی شدن ثبت‌نام شناسه کاربری برای ورود به سیستم گلستان شماره دانشجویی و گذرواژه کد ملی می‌باشد.
  • برای مشاهده برنامه هفتگی بعد از انتخاب واحد توسط دانشگاه، از گزارش ۸۸ سیستم گلستان استفاده نمایید.
  • تاریخ شروع کلاسها بر اساس برنامه هفتگی از ۹ مهرماه می باشد.