اطلاعیه شیوه پرداخت شهریه

نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم میرساند مبلغ علی الحساب شهریه و نحوه‌ی پرداخت آن جهت انجام انتخاب واحد نیمسال اول (مهر) ۱۴۰۳ به شرح ذیل می‌باشد.
زمان پرداخت شهریه: از ۱۰ تا ۱۸ شهریور ماه

  • کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی علی الحساب: ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
  • کارشناسی ارشد علی الحساب: ۳۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال

دانشجویان ملزم هستند بدهی ترم قبل و مبلغ علی الحساب شهریه را صرفاْ از طریق مراجعه به سیستم گلستان و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی (فقط به صورت الکترونیکی) بپردازند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.
پس ازپرداخت مبالغ فوق دانشجویان می توانند انتخاب واحد را انجام داده و با مشخص شدن میزان شهریه، باقیمانده شهریه را تا قبل از حذف و اضافه به یکی از دو طریق ذیل پرداخت نمایند.

  1. به صورت الکترونیکی و نقد
  2. به صورت مبالغ مساوی طی یک الی سه فقره چک صیادی ثبت شده طی ماه‌های مهر، آبان، آذر

نکات چک :

  1. چک‌ها می بایست حداکثر تا قبل از حذف و اضافه به امور مالی تحویل داده شود.
  2. نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی در پشت برگه های چک نوشته شود.
  3. شناسه ملی موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) (شخص حقوقی): ۱۰۸۴۰۰۴۹۰۷۰
  4. صرفاْ چک های صیادی ثبت شده در وجه موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) قابل تایید می باشد و لازم است به‌صورت حضوری یا غیرحضوری (صرفاْ از طریق پست پیشتاز) به امور مالی دانشگاه تحویل شود.

آدرس پستی: یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جوادالائمه، آموزش عالی امام جواد، کد پستی ۸۹۱۵۸۷۳۷۶۳

توضیحات موکد:

  • انجام انتخاب واحد مستلزم پرداخت بخش نقدی است و مسئولیت عدم رعایت شرایط اعلام شده (عدم امکان انتخاب واحد در موعد مقرر و تکمیل ظرفیت برخی کلاسها) بر عهده دانشجو می باشد.
  • دانشجویانی که بدهی قبلی دارند لازم است مبلغ مربوطه را صرفاً بصورت نقدی از طریق سیستم گلستان تسویه نمایند.

بعد از پرداخت بخش نقدی توسط دانشجو و انتخاب واحدُ چک‌ها تا قبل از حذف و اضافه باید به امور مالی تحویل گردد. بدیهی است در غیر اینصورت سامانه گلستان و امکانات آن برای دانشجو مسدود و امکان حذف و اضافه نخواهند داشت .

دانشجویان محترم در صورت تمایل و جهت سهولت کار می توانند بصورت صرفا نقدی نیز اقدام به پرداخت الکترونیکی مجموع شهریه نمایند.

شماره تماس‌های پاسخگو:
دانشجویان جهت کسب راهنمایی می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۳۸۲۸۱۲۰۰ الی ۳ داخلی ۲۳۵و ۲۲۲ یا با شماره چهار رقمی ۳۱۴۳-۰۳۵ داخلی ۵ (امور شهریه) تماس حاصل فرمایید.