به گزارش واحد فرهنگی، به همت بسیج دانشجویی و همکاری امور فرهنگی دانشجویی به مناسب روز دانشجو، مراسمی با برنامه‌های شاد و متنوع با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و استان، اساتید و دانشجویان در روز سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال خوب دانشجویان و مسئولین مواجه شد، ابتدا آقای دکتر پورسراجیان (ریاست دانشگاه) به بیان مباحث انگیزشی برای دانشجویان و بیان خاطرات خود از دوران دانشجویی پرداختند و در ادامه کلیپی در مورد روز دانشجو پخش گردید. پس از آن آقای محمدباقر پارسائیان (عضو شورای شهر) نکاتی را در خصوص اهمیت تشکل‌ها و فعالیت‌های دانشجویی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب ایراد نمودند.
آقای دکتر غلامرضا محمدی استاد و شاعر استان و آقای مهندس مرجانی از اساتید پیشکسوت دانشگاه و استان از میهمانان ویژه این مراسم بودند که به بیان خاطرات خود در دوران دانشجویی پرداختند.
در انتهای مراسم با حضور آقای دکتر پورسراجیان (ریاست دانشگاه)، آقای مهندس پورمیرزایی (ریاست بسیج دانشجویی استان)، آقای حجتی (سرپرست دانشجویی) و دیگر مدعوین، آقای محمد حیدری دانشجوی رشته مشاوره مقطع کارشناسی به عنوان مسئول جدید بسیج برادران دانشگاه معرفی و حکم مسئولیت تحویل ایشان گردید.
آقای حجتی در پایان از همه همکاران و دانشجویانی که در برگزاری این برنامه سهیم بودند، قدردانی نمود.