• نویسندگان: داگلاس استون و شیلا هین

  • مترجمان: زهرا امیری و مرتضی خضری‌پور

  • ترجمه ویرا :سعید یعقوبی‌زاده

  • ویراستار: حدیث معظمی

  • مدیر هنری و طراح جلد: مجید زارع

  • طراح گرافیک:محمود آراسته

  • صفحه‌آرا:رامین مهری

  • تعداد صفحه: 424ص

  • تیراژ :1500 نسخه

  • نوبت چاپ: اول، تابستان 1402

  • قطع: رقعی

  • شابک: 978-600-7677-90-2

ما در دنیایی پر از بازخورد زندگی می‌کنیم. بازخوردهایی که می‌گیریم گاهی به دردمان می‌خورند و گاهی هم نه. گاهی بازخوردهایی می‌گیریم که با شنیدنشان دستپاچه یا تحقیر می‌شویم یا برعکس به خودمان افتخار می‌کنیم.

موضوع اینجاست که احساسمان نسبت به بازخورد دیگران هر چیزی که باشد باید قبول کنیم نمی‌توان با نادیده‌گرفتن نظرهای آنها در حصار امنمان پنهان شویم. از طرفی پذیرفتن بازخورد دیگران به این معنا نیست که هر آنچه دربارۀ ما می‌گویند را قبول کنیم. بلکه به این معناست که چطور واکنش مناسبی به بازخورد دیگران نشان دهیم و چطور از آنها برای بهبود رفتار و روابطمان استفاده کنیم.

کتاب «از بازخوردت متشکرم» به این موضوع می‌پردازد که وقتی قرار است بازخوردی بگیریم باید با چه چالش‌های مهمی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم __فرقی نمی‌کند آن بازخورد خوب باشد یا بد، درست باشد یا غلط، همراه با شوخی باشد، از سر دلسوزی باشد یا از سر سنگدلی.

این کتاب قرار نیست از پیشرفت تعریف وتمجید کند یا صحبت‌هایی انگیزشی ارائه کند که شما را برای پذیرفتن اشتباهاتتان تشویق می‌کند. هدف اصلی کتاب این است که نشان دهد چرا دریافت بازخورد دشوار است. همچنین، نویسندگان کتاب چارچوب و ابزارهایی ارائه می‌کند که به کمک آنها می‌توان در مقابل بازخوردها رفتاری منطقی داشت.