فراخوان جذب و تربیت سفیران سلامت دانشجو

به گزارش واحد فرهنگی دانشجویی با توجه به دستورالعمل برنامه سفیر سلامت دانشجو و به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و سبک زندگی سالم در بین دانشجویان دانشگاه و فراهم نمودن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های جمعی و کار گروهی در بین دانشجویان، طرح سفیران سلامت دانشجویی در کلیه دانشگاه‌ها اجرا میگردد.
آقای حجتی افزود این طرح از دو سال پیش با همکاری مرکز بهداشت شهرستان طرح‌ریزی و اجرا گردید و دوره‌های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله بهداشت، تغذیه، قوانین مدنی، توزیع کتاب، سمینار، نمایشگاه و … برگزار گردیده و امسال نیز قصد داریم این همکاری ادامه پیدا کند.
سرفصل عناوین آموزشی طبق راهنمای خودمراقبتی جوانان شامل تغذیه، اعتیاد، مصرف دخانیات و مواجهه با دود آن، ورزش و فعالیتهای بدنی، پیشگیری از حوادث، سلامت روان، ایدز و بیمار‌ی‌های آمیزشی می‌باشد. لارم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این دوره‌ها بصورت وبینار آموزشی برگزار میگردد و در پایان دوره به دانشجویان گواهی شرکت در دوره و نیز نشان سفیر سلامت به منظور همکاری‌های بعدی اهدا می‌گردد.
علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳-۰۳۵۳۸۲۸۱۲۰۰ داخلی ۲۹۲ (امور فرهنگی دانشجویی) تماس حاصل فرمایند.