برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی در مؤسسه

مؤسسه آموزش عالی امام جواد(ع)، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از 17 تا 23 آبان ماه ویژه برنامه‌ای با عنوان «دانش‌آموختگان دانشگاه و حقایق بازار کار» را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی امام جواد(ع)، رویداد هفته جهانی کارآفرینی در این دانشگاه با حضور اساتید، دانشجویان، دانش‌آموختگان و نودانشجویان مؤسسه به صورت حضوری و مجازی در قالب سخنرانی، کارگاه، دوره فشرده، پنل، بازدید، مسابقه و غیره برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این دانشگاه تلاش دارد با نام‌گذاری روزهای هفته جهانی کارآفرینی و ارائه محتوای متناسب با این روزها از جمله کارآفرینی و کسب‌وکار، کارآفرینی و خوداشتغالی، کارآفرینی و دانشگاه، کارآفرینی و ایده‌پردازی دانش‌آموختگان را نسبت به حقایق بازار کار آشنا سازد و در این جهت از اساتید و افراد شاخص دانشگاهی و موفق حوزه کسب‌وکار بهره برده است تا با دعوت از آنها برای انتقال تجربیات و مهارت‌های حرفه‌ای، قدمی در جهت افزایش آگاهی دانشجویان بردارد. لازم به ذکر است دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام و هماهنگی نحوه شرکت در این برنامه‌ها با شماره 38281200 داخلی 255 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی امام جواد(ع)، در سال 1388 به منظور اعتلای فرهنگ کارآفرینی در بین اساتید و دانشجویان و همچنین افزایش توانمندی و مهارت دانش‌آموختگان دانشگاه را‌ه‌اندازی شده و سعی نموده است تا در کنار مباحث آموزشی، مهارت‌های مرتبط با هر رشته تحصیلی را به دانشجویان و متقاضیان منتقل نماید؛ همچنین در سالهای اخیر مطابق با تحولات علمی، آموزشی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور، مؤسسه به عنوان یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین تأکید ویژه‌ای بر فعالیت‌های مرکز کارآفرینی داشته است.