ضمن تبریک به كليه پذيرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد به اطلاع مي رساند كه ثبت نام اين دانشگاه  در دو مرحله انجام می گیرد:

  • ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی) از تاریخ  1401/06/10 الی 1401/06/17
  • تحویل مدارک به صورت حضوری از تاریخ  1401/06/15 الی 1401/06/17
  • ارسال مدارک به صورت پستی از تاریخ      1401/06/15 الی 1401/06/20

لذا خواهشمند است کلیه پذیرفته شدگان بعد از تکمیل پذیرش اینترنتی به صورت کامل برای تحویل مدارک به صورت حضوری مراجعه نمایند یا مدارک ثبت نامی  را به آدرس دانشگاه پست پیشتاز نمایند.

قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو بعد از انجام پذیرش غیر حضوری و تحویل مدارک به صورت حضوری یا ارسال پستی مدارک   می باشد.

مراحل ثبت نام اینترنتی

  • مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، سیستم گلستان به آدرس iju.ir (ورود به سیستم گلستان به وسیله Internet Explorer نسخه10 به بالا  یا گوگل کروم )
  • شناسه کاربری و رمز ورود به سیستم گلستان

برای ورود به سیستم گلستان ، شناسه کاربری شماره داوطلبی می باشد که U011  به ابتدای آن اضافه شده است

مثلا برای شماره داوطلبی  234567     شناسه کاربری U011234567  و  گذر واژه کد ملی می باشد

  • انجام مراحل ثبت نام غیر حضوری به طور کامل بر اساس فایل راهنما
  • بارگذاری مدارک و فرمها

مدارک لازم جهت بارگذاری

مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی)  بارگذاری شود اندازه هر فایل حداکثر 200 کیلو بایت و با فرمت .jpg و کیفیت بسیار خوب و اصل آنها را در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری ارائه نموده یا ارسال نمایند:

الف – روی کارت ملی

ب- پشت کارت ملی

ج- کلیه صفحات شناسنامه

د- عکس 3در 4 با پسوند .jpg و حداقل اندازه 200 پیکسل عرض و 300 پیکسل ارتفاع بعد از حذف کردن حاشیه های اضافی تصویر تهیه شده باشد.

پوشش مناسب و زمینه سفید الزامی می باشد.

ه- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان فاقد معافیت تحصیلی

و- اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک کارشناسی ( در صورت آماده نبودن فرم شماره 2 اسکن شود)

ز- اسکن اصل یا گواهی موقت کاردانی برای دارندگان مدرک کاردانی (فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)

ح- آن دسته از پذيرفته‌شدگاني كه به هنگام انتخاب رشته دانشجوی  سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 31/07/1401 فارغ‌التحصيل شده اند، دانشجوي سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر مندرج در صفحه 79 دفترچه راهنماي (شماره 1) یا 493 دفترچه راهنمای(شماره 2) اين آزمون که توسط دانشگاه محل فارغ‌التحصيلي دوره كارشناسي در فرم مذكور درج و قبلاً به تاييد مسوول ذيربط رسيده است را  زمان ثبت‌نام ارائه نمايند. (فرم شماره 1)

خ- فرم اطلاعات پایه تکمیل شده ( برای دانلود فرم اطلاعات پایه اینجا کلیک کنید)

ط- پرداخت شهریه علی الحساب به مبلغ 1.500.000 تومان به صورت الکترونیکی

بعد از تکمیل مشخصات و پرداخت الکترونیکی شهریه و اتمام کلیه مراحل گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات را از سیستم گلستان پرینت نمایند.

تحویل مدارک

با توجه به اینکه اصل مدارک برای پذیرش نهایی ضروری می باشد، بعد از اتمام ثبت نام غیر حضوری لازم است مدارک لازم به دانشگاه تحویل داده شود که با توجه به شیوع کرونا توصیه می شود حتی الامکان مدارک را آماده نموده و به صورت پستی به دانشگاه به آدرس یزد، صفاییه، خیابان جوادالائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) کد پستی 8915873764 ( لطفا بر روی پاکتهای ارسالی شماره دانشجویی و کد ملی با خط درشت و خوانا درج شود)  ارسال نمایند یا برای تحویل مدارک از تاریخ 15 الی 17 شهریور در ساعت اداری  به دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در مقطع کارشناسی ارشد

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد

1- مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فارغ التحصیلی باید حداکثر تا 31/06/1401 باشد.)

* پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي (ليسانس‌) نمي‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل ‌اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) که معدل در آن درج شده باشد را ارائه نمایند.( فرم شماره2)

* آن دسته از پذيرفته‌شدگاني كه به هنگام انتخاب رشته دانشجوی  سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 31/06/1401 فارغ‌التحصيل شده اند، دانشجوي سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر مندرج در صفحه 79 دفترچه راهنماي (شماره 1) یا 493 دفترچه راهنمای(شماره 2) اين آزمون که توسط دانشگاه محل فارغ‌التحصيلي دوره كارشناسي در فرم مذكور درج و قبلاً به تاييد مسوول ذيربط رسيده است را  زمان ثبت‌نام ارائه نمايند. (فرم شماره 1)

* فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل و کپی گواهی موقت دوره کاردانی  را نیز ارائه نمایند. .

* پذیرفته شدگانی که با ارائه دانشنامه دوره کاردانی و کارشناسی مراجعه می نمایند لازم است گواهی معدل دوره کاردانی و کارشناسی را به همراه داشته باشند.

2- اصل شناسنامه و دو برگ کپی از تمام صفحات

3- اصل کارت ملی به همراه دو برگ کپی (پشت و رو)

4- 3 قطعه عکس 4*3

5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را برای برادران مشخص نماید.

6- فیش شهریه علی الحساب 1.500.000 تومان (به شماره حساب 2072214466 بانك تجارت شعبه ميدان اطلسي صفاييه يزد) قابل پرداخت با کارتهای عضو شتاب در امور مالی دانشگاه به صورت حضوری و مابقی شهریه طی حداکثر 3 فقره چک

7- اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل‌ اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) براي‌ آن‌ دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ با توجه‌ به‌ مفاد آيين‌نامه پذيرش با آزمون استعدادهاي درخشان، مصوب 25/04/1393 شوراي هدايت استعدادهاي درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ با امتياز‌ رتبه‌ اول‌ پذيرفته‌ شده‌اند.

از آنجا که کلیه مدارک تا زمان فارغ التحصیلی در پرونده دانشجو بایگانی می شود لازم است دانشجویان عزیز در صورت لزوم نسبت به تهیه کپی، اسکن و یا برابر اصل نمودن مدارک اقدام نمایند.

پیگیری ارسال تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقاطع قبلی به عهده دانشجویان عزیز می باشد لذا لازم است دانشجویان در دی ماه 1401 از گزارش 84 سیستم گلستان از دریافت تاییدیه تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم وصول تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات از ثبت نام دانشجو در نیمسال دوم ممانعت به عمل می آید.

پذیرفته شدگان مرد که در حین خدمت سربازی هستند برای دریافت نامه ترخیص از خدمت به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.

از آنجا که اصل مدارک تا پایان تحصیل در پرونده دانشجو باقی می ماند خواهشمند است از آنها کپی برابر اصل تهیه نمایید.

بعد از دریافت مدارک توسط دانشگاه و قطعی شدن ثبت نام شناسه کاربری برای ورود به سیستم گلستان شماره دانشجویی و گذرواژه کد ملی می باشد.

برای مشاهده برنامه هفتگی بعد از انتخاب واحد توسط دانشگاه، از گزارش 88 سیستم گلستان استفاده نمایید.