اطلاعیه ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد

ضمن عرض تبريك به كليه پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد به اطلاع مي‌رساند ثبت نام اين دانشگاه در دو مرحله انجام می‌گیرد:

  • ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی) از تاریخ 1400/11/14 الی 1400/11/17
  • ارسال مدارک به صورت پستی یا تحویل مدارک به صورت حضوری از تاریخ 1400/11/16 الی 1400/11/17

لذا خواهشمند است کلیه پذیرفته‌شدگان بعد از تکمیل پذیرش اینترنتی به صورت کامل برای تحویل مدارک به صورت حضوری مراجعه نمایند یا مدارک ثبت‌نامی را پست نمایند.

قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو بعد از انجام پذیرش غیر حضوری و تحویل یا ارسال پستی مدارک می‌باشد.

مراحل ثبت نام اینترنتی

1- مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، سیستم گلستان به آدرس golestan.iju.ir (ورود به سیستم گلستان به وسیله Internet Explorer نسخه10 به بالا  ) یا مرورگر گوگل کروم

2- شناسه کاربری و رمز ورود به سیستم گلستان

                            *برای ورود به سیستم گلستان، شناسه کاربری شماره ملی می باشد که U002 به ابتدای آن اضافه شده است.

مثلا برای شماره ملی 123456789 : شناسه کاربریU002123456789 و گذر واژه کد ملی می باشد.

3- انجام مراحل ثبت نام غیر حضوری به طور کامل بر اساس فایل راهنما

4- بارگذاری مدارک و فرمها

مدارک لازم جهت بارگذاری: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی)  بارگذاری شود. لازم است اندازه هر فایل حداکثر 200 کیلو بایت و با فرمت jpg بوده و کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. همچنین لازم است اصل این مدارک در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری ارائه  و یا ارسال شود.

الف – تصویر کارت ملی

ب – تصویر پشت کارت ملی

ج – تصویر تمامی صفحات شناسنامه

د – عکس 3 در 4 با پسوند jpg و حداقل اندازه 200 پیکسل عرض و 300 پیکسل ارتفاع بعد از حذف کردن حاشیه های اضافی تصویر تهیه شده باشد.

پوشش مناسب و زمینه سفید الزامی می‌باشد.

ه – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان فاقد معافیت تحصیلی

و – اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک کارشناسی و ریز نمرات آن ( در صورت آماده نبودن فرم شماره 2 اسکن شود)

ز- اسکن اصل یا گواهی موقت کاردانی برای دارندگان مدرک کاردانی (فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)

ح – آن دسته از پذيرفته‌شدگاني كه به هنگام انتخاب رشته دانشجوی  سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 1400/11/30 فارغ‌التحصيل شده اند، دانشجوي سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر مندرج در صفحه 78 دفترچه راهنماي (شماره 1) یا 512 دفترچه راهنمای(شماره 2) اين آزمون که توسط دانشگاه محل فارغ‌التحصيلي دوره كارشناسي در فرم مذكور درج و قبلاً به تاييد مسوول ذيربط رسيده است را  زمان ثبت‌نام ارائه نمايند. (فرم شماره 1)

ح – فرم اطلاعات پایه تکمیل شده (دانلود فرم اطلاعات پایه)

ط – پرداخت شهریه علی الحساب به مبلغ 1200000 تومان به صورت الکترونیکی

بعد از تکمیل مشخصات و پرداخت الکترونیکی شهریه و اتمام کلیه مراحل گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات را از سیستم گلستان پرینت نمایند.

تحویل مدارک

با توجه به اینکه اصل مدارک برای پذیرش نهایی ضروری  می باشد، بعد از اتمام ثبت نام غیر حضوری لازم است مدارک لازم به دانشگاه تحویل داده شود که با توجه به شیوع کرونا توصیه می شود حتی الامکان مدارک را آماده نموده و به صورت پستی به دانشگاه به آدرس یزد، صفاییه، خیابان جوادالائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) کد پستی 8915873764 ( لطفا بر روی پاکتهای ارسالی شماره دانشجویی و کد ملی با خط درشت و خوانا درج شود)  ارسال نمایند یا در تاریخ 16 و 17 بهمن ماه در ساعت اداری  به دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد

1- مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فارغ التحصیلی باید حداکثر تا 1400/11/30 باشد)

* پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي (ليسانس‌) نمي‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل ‌اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) که معدل در آن درج شده باشد را ارائه نمایند.( فرم شماره2)

* آن دسته از پذيرفته‌شدگاني كه به هنگام انتخاب رشته دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 1400/11/30 فارغ‌التحصيل شده اند، دانشجوي سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر مندرج در صفحه 78 دفترچه راهنماي (شماره 1) یا 512 دفترچه راهنمای(شماره 2) اين آزمون که توسط دانشگاه محل فارغ‌التحصيلي دوره كارشناسي در فرم مذكور درج و قبلاً به تاييد مسوول ذيربط رسيده است را  زمان ثبت‌نام ارائه نمايند. (فرم شماره 1)

* فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل و کپی گواهی موقت دوره کاردانی  را نیز ارائه نمایند.

* پذیرفته شدگانی که با ارائه دانشنامه دوره کاردانی و کارشناسی مراجعه می نمایند لازم است گواهی معدل دوره کاردانی و کارشناسی را به همراه داشته باشند.

2- اصل شناسنامه و دو برگ کپی از تمام صفحات

3- اصل کارت ملی به همراه دو برگ کپی(پشت و رو)

4- 3 قطعه عکس 4*3

5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را برای برادران مشخص نماید.

6- فیش شهریه علی الحساب 12000000ریال (به شماره حساب 2072214466 بانك تجارت شعبه ميدان اطلسي صفاييه يزد) قابل پرداخت با کارتهای عضو شتاب در امور مالی دانشگاه به صورت حضوری و مابقی شهریه به صورت چک

7- اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل‌ اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) براي‌ آن‌ دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ با توجه‌ به‌ مفاد آيين‌نامه پذيرش با آزمون استعدادهاي درخشان، مصوب 1393/04/25 شوراي هدايت استعدادهاي درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ با امتياز‌ رتبه‌ اول‌ پذيرفته‌ شده‌اند.

از آنجا که مدارک تا پایان تحصیل در پرونده دانشجو باقی می ماند خواهشمند است از آنها کپی برابر اصل تهیه نمایید.

بعد از دریافت مدارک توسط دانشگاه و قطعی شدن ثبت نام شناسه کاربری برای ورود به سیستم گلستان شماره دانشجویی و گذرواژه کد ملی می باشد.

8- فرم اطلاعات پایه تکمیل شده

برای مشاهده برنامه هفتگی بعد از انتخاب واحد توسط دانشگاه، از گزارش 88 سیستم گلستان استفاده نمایید.

پیوست ها:

راهنمای پذیرش غیرحضوری

فرم اطلاعات پایه

فرم رتبه اولی

فرم شماره 1

فرم شماره 2