اطلاعیه تمدید ثبت‌نام جهت دریافت وام شهریه دانشجویی ترم مهر ۱۴۰۰

به اطلاع میرساند ثبت‌نام جهت دریافت وام شهریه دانشجویی تا 30 آذر تمدید گردید. دانشجویانی که قصد استفاده از وام دانشجویی برای پرداخت شهریه را دارند، نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایند:

سقف مبلغ وام برای هر ترم:
مبلغ وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد هر ترم 26.000.000 ريال و دانشجویان مقاطع کارشناسی، ناپیوسته و کاردانی هر ترم 13.000.000 ريال می‌باشد.

سنوات تحصیلی مجاز ویژه وام:
دانشجویان کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی از 4 ترم سنوات مجاز از سال ورود به دانشگاه، هر 4 ترم می‌توانند از وام استفاده نمایند و دانشجویان کارشناسی از 8 ترم سنوات مجاز از سال ورود، هر 8 ترم می‌توانند از وام استفاده نمایند.

ضمانت وام:
برای ضمانت وام دانشجویی، نیاز به یک ضامن (کارمند یا کارگر یا بازنشسته) با فیش حقوقی معتبر و رسمی می‌باشد و با مراجعه به دفتر اسناد رسمی و تنظیم سند تعهد وام (طبق فرمت پیوست)، اصل سند را به اداره رفاه دانشگاه (امور دانشجویی) تحویل نمایند.

زمان واریز وام:
اصولاً با توجه به ثبت درخواستها، بستن و تایید لیست و طی روند اداری، وامها در اواخر هر ترم به حساب شهریه واریز می‌گردد که بستگی به صندوق رفاه کشور دارد.

سود و نحوه بازپرداخت وام:
کلیه وامهای دانشجویی به صورت قرض‌الحسنه با 4 درصد سود می‌باشد. دانشجو پس از پایان تحصیلات در سنوات مجاز ذکر شده با مراجعه به اداره رفاه و پرداخت 10 درصد از کل مبلغ وام و تعیین اقساط باید طی 5 سال وام را تسویه نمایند. اگر دانشجویی خارج از وقت مقرر مراجعه نماید، وام قابل اقساط نمی‌باشد و باید یکجا پرداخت شود.

نکات قابل توجه:
– کلیه دانشجویان مقطع ارشد و کارشناسی ناپیوسته که قبلا در هر دانشگاهی که تحصیل کرده‌اند، اگر از وام صندوق رفاه استفاده نموده‌اند نیاز به تشکیل پرونده مجدد و ضمانت وام برای مقطع جدید تحصیلی را ندارند و تنها باید اقساط وام قبلی بروز باشد و قسط عقب افتاده نداشته باشند.
– نام کاربری و کلمه عبور در صورت عدم تغییر توسط دانشجو، به صورت پیش‌فرض شماره ملی بدون خط تیره می‌باشد.
– دانشجویانی که از وام صندوق مهر ایران استفاده نموده‌اند در انتخاب نوع وام دقت فرمایند (نوع وام را شهریه غیرانتفاعی مهر ایران انتخاب نمایند)
– با توجه به محدودیت بودجه، اولویت وام با دانشجویانی است که زودتر درخواست خود را ثبت نمایند.
– دانشجویان ترم اول جهت درخواست وام و تشکیل پرونده باید به پورتال دانشجویی به آدرس www.bp.swf.ir مراجعه فرمایند و پس از ورود به قسمت ثبت‌نام دانشجوی جدید، تمام اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق وارد نمایند. پس از تایید توسط اداره رفاه دانشگاه و مراجعه مجدد به پورتال میتوانند درخواست وام خود را ثبت نمایند.

پیوست‌ها:

جهت کسب اطلاعات بیشتر به امور فرهنگی دانشجویی (آقای حجتی) مراجعه یا با شماره 3-03538281200 داخلی 292 تماس حاصل فرمایید.