سیدمسعود حکاکی

من مسعود هستم. متولد شهر یزد. به خاطر علاقه و نیازی که توی بازار دیدم، وارد رشته مدیریت بازرگانی شدم. شغل معلمی که شغل خانوادگیم بود را از سال ۹۰ در دانشگاه امام جواد(ع) شروع کردم. در کنار تدریس هم سعی کردم تا مهارتهای مدیریتی و بازاریابی خودم را افزایش بدم و از هر فرصتی نهایت استفاده را بردم. سال ۹۴ بطور رسمی وارد صنعت شدم و ظرف مدت دو سال شدم مدیر فروش شرکتی که در ایران جز ۳ تای اول است. در کنار اون نیز با شرکت های کوچک و بزرگ در زمینه مشاوره همکاری داشتم. در نهایت، تغییر نگرشم به دانش و مهارت باعث شد، دکترایم را در رشته مدیریت کسب و کار اخذ کنم. در حال حاضر نیز عاشق یادگیری و کسب تجربه های جدید هستم.

  • دانشکده مدیریت

  • گروه مدیریت بازرگانی

  • مربی

  • یزد

  • m.hakaki@iju.ir

پیشینه

پیشینه تحصیلی

  • دکتری: DBA – مؤسسه بهار – ۱۳۹۷

  • کارشناسی ارشد: مدیریت بازرگانی – بازاریابی – دانشگاه تربیت مدرس – ۱۳۹۰

  • کارشناسی: مدیریت بازرگانی – دانشگاه یزد – ۱۳۸۸

پیشینه اجرایی

  • سرپرست سالن تولید، شرکت خوش طعم آریا، از ۱۳۸۸ لغایت ۱۳۹۹
  • هیأت علمی، دانشگاه امام جواد(ع)، از ۱۳۹۰ تا کنون

  • مدرس، دانشگاه علم و هنر یزد، از ۱۳۹۲ تا کنون

  • مدرس، دانشگاه علم و هنر اشکذر، از ۱۳۹۳ لغایت ۱۳۹۵

  • مدیر بازاریابی، شرکت مهتاپرداز، از ۱۳۹۳ لغایت ۱۳۹۴

  • مدیر فروش، شرکت سیم و کابل یزد، از ۱۳۹۴ تاکنون

  • مشاور بازاریابی، شرکت همراه پرداز ایساتیس، از ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۷

  • مشاوره بازاریابی و فروش در چند استارت آپ و شرکت دیگر

پیشینه تدریس

  • بازاریابی و مدیریت بازار
  • مدیریت برند و تبلیغات

  • تحقیقات بازاریابی

  • بازاریابی بین الملل

  • بازرگانی بین الملل

  • تجارت الکترونیکی

  • مبانی سازمان و مدیریت

  • روش تحقیق

پیشینه تحقیقاتی

  • شاخه های بازاریابی
  • فروش

  • رفتار مصرف کننده

  • تبلیغات و تجارت الکترونیکی

مقالات

عارضه يابی پياده‌سازی مديريت دانش در آموزش و پرورش استان يزد
فصلنامه علمی-پژوهشی تعلیم و تربیت، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، تهران، شماره ۳، ۱۳۹۴٫

تعیین کارائی و اولویت بندی هتل ها با روش تحلیل پوششی داده ها و تحلیل رابطه خاکستری
نشریه علمی-پژوهشی جغرافيا و توسعه فضای شهری، دانشگاه فردوسی، مشهد، شماره ۱، ۱۳۹۴٫

تحليلي بر وضعيت بانكداری اختصاصی در ايران
فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهش‌ها و سیاستهای اقتصادی، تهران، ۱۳۹۳٫

شناسايی عوامل مؤثر بر توسعه نوآوری فردی
فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت توسعه فناوری، پژوهشكده مطالعات و تحقیقات فناوری، تهران، دوره ۱، شماره ۲، پاییز ۱۳۹۲٫

بررسی تاثیر عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با خرید تفننی
مجله علمی-پژوهشی مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، تهران، سال نهم، شماره ۲۳، تابستان ۱۳۹۳٫

طراحی و تبیین مدل عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد
فصلنامه علمی-پژوهشی چشم انداز مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ۱۳۹۱٫

واكاوی اثر مؤلفه های هوش عاطفی بر روش های مديريت استرس شغلی
نشریه علمی-پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه، تهران، ۱۳۹۰٫

The effect of self-esteem, social influence and satisfaction with life on the tendency to impulse buying
Archives Des Sciences Journal, Switzerland, 2012