ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی به اطلاع می رساند که ثبت نام این دانشگاه  از پنجشنبه ۳۱ شهریور آغاز و تا پنجشنبه ۷ مهرماه  و در ساعات اداری ۸ الی ۱۴ ادامه دارد(بجز روزهای تعطیل رسمی):

لذا خواهشمند است کلیه پذیرفته شدگان در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (لیست ذیل) برای تحویل مدارک به صورت حضوری مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در مقطع کارشناسی

اداره آموزش مدارک ثبت نام را به شرح ذیل اعلام نموده است:

  • اصل و کپی مدرک دیپلم
  • ریز نمرات کلی گذرانده دبیرستان
  • اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن ویژه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی
  • تصویر پشت و روی کارت ملی ۲ عدد
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه ۲ عدد
  • مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را برای برادران مشخص نماید.
  • تکمیل فرمهای ثبت نام
  • ۳ عدد عکس ۳ در ۴ دارای زمینه سفید
  • دریافت کد رهگیری تائیدیه تحصیلی آخرین مدرک (قابل دریافت از طریق سایت emt.medu.ir)
  • پرداخت علی الحساب شهریه به صورت نقد ۹۰۰.۰۰۰ تومان و مابقی طی سه فقره چک

از آنجا که کلیه مدارک تا زمان فارغ التحصیلی در پرونده دانشجو بایگانی می شود لازم است دانشجویان عزیز در صورت لزوم نسبت به تهیه کپی، اسکن و یا برابر اصل نمودن مدارک اقدام نمایند.