ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح ذیل است، لذا خواهشمند است کلیه پذیرفته شدگان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (لیست ذیل) برای تحویل مدارک به صورت حضوری صرقاً در ساعات اداری ۸ الی ۱۴ مراجعه نمایند.
مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در مقطع کارشناسی
- اصل و کپی مدرک دیپلم
- ریز نمرات کلی گذرانده دبیرستان
- اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن ویژه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی
- تصویر پشت و روی کارت ملی ۲ عدد
- تصویر تمام صفحات شناسنامه ۲ عدد
- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را برای برادران مشخص نماید.
- تکمیل فرمهای ثبت نام
- ۲ عدد عکس ۳ در ۴ دارای زمینه سفید
- دریافت کد رهگیری تائیدیه تحصیلی آخرین مدرک (قابل دریافت از طریق سایت emt.medu.ir)
- پرداخت علی الحساب شهریه به صورت نقد ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان و مابقی حداکثر طی سه فقره چک
از آنجا که کلیه مدارک تا زمان فارغ التحصیلی در پرونده دانشجو بایگانی می شود لازم است دانشجویان عزیز در صورت لزوم نسبت به تهیه کپی، اسکن و یا برابر اصل نمودن مدارک اقدام نمایند.